Uppe med tuppen

by Andreas | tisdag, januari 12, 2010 in |

Kl. 06.56

Får inte till tiden i inläggen, så får väl börja skriva den själv då, innan inläggen.

Igår började Linda jobba heltid igen. Själv gick jag på pappaledigheten. Och det gick ju, såklart, alldeles lysande. Vi hade en trevlig dag, min son och jag.

Lite synd är det att jag har några veckor kvar på pluggandet. Dessutom ligger jag efter, så jag har det jag gör.

Men idag ska farmor och farfar vara barnvakt. Dom kommer vid åtta och hämtar Hugo. Så då får man passa på att plugga. Och kanske sova en liten lur. Hugo vaknade fyra och var pigg som en spigg. Eller så pigg var han nog inte, men vaken ville han va.

Och nästa vecka får nog Linda ta ut några dagar, så jag får bli klar med den här skiten.

0 kommentarer:

Pappabloggen

Andreas heter jag och bor, tillsammans Linda och Hugo, i Järved, som ligger en bit utanför Örnsköldsvik. Lördagen den 4 april -09 föddes vår underbara och efterlängtade son Hugo. Om detta och mycket annat kommer ni att kunna läsa om här.

Kontakta mig

andreas.blogg@live.se


Bloggsidor