Blöjbyten

by Andreas | tisdag, januari 26, 2010 in |

Tänk att man tyckte det var krångligt att byta blöjor i början. Vi var t.o.m. två under dom första veckorna. Iaf när det vankades bajsblöja.

Och ändå ligger dom bara helt stilla den där första tiden. Nu, däremot, är det fullt ös under blöjbytena. Det är knappt man lyckas hålla kvar Hugo på skötbordet.

När storken kommer med nästa barn kommer jag, med glädje, byta bajsblöjan på det. Så får Linda byta på Hugo. Det har jag paxat nu.

Hugo, 1 månad.


Andra bloggar om , ,

1 kommentarer:

  1. Henke on 27 januari 2010 kl. 11:41

    sv: gott att de slutade bra... :)

    kan det verkligen bli för mycket av det goda? hehe! eller ja, nu när jag tänker efter (läs tillbaka) så... :)

    händer i veckan då?

     

Pappabloggen

Andreas heter jag och bor, tillsammans Linda och Hugo, i Järved, som ligger en bit utanför Örnsköldsvik. Lördagen den 4 april -09 föddes vår underbara och efterlängtade son Hugo. Om detta och mycket annat kommer ni att kunna läsa om här.

Kontakta mig

andreas.blogg@live.se


Bloggsidor