En natt i vardagsrummet

by Andreas | söndag, januari 17, 2010 in |

Kl. 08.38


Inatt vaknade Hugo som vanligt runt två. Han brukar göra det nu för tiden. Och inte kan han somna om heller. Om inteLinda och jag går ut ur rummet, vill säga. Så vi pös iväg till vardagsrummet med täcke och kudde i högsta hugg.

Sen somnade han om efter några minuter och Linda och jag sov i vardagsrummet resten av natten. Klockan halv sex var det dags att vakna upp på riktigt. Vi klev upp allihop och gjorde välling, kaffe och frukost.Och så har vi bara myst sen dess. Hugo på golvet med en massa kastruller och Linda och jag vid bordet med en massa kaffe.

Nu sover dom igen och här sitter jag, i min ensamhet. Ska nog dra igång bryggarn igen.

Godmorgon.

Andra bloggar om , , , ,

1 kommentarer:

  1. Henke on 17 januari 2010 kl. 14:13

    dags för eget rum snart kanske? :)

    sv: ja de e "najs"... hehe! idag blev det banangröt... han var mycket skeptisk först men när han väl svalt så var det glada miner igen. :)

     

Pappabloggen

Andreas heter jag och bor, tillsammans Linda och Hugo, i Järved, som ligger en bit utanför Örnsköldsvik. Lördagen den 4 april -09 föddes vår underbara och efterlängtade son Hugo. Om detta och mycket annat kommer ni att kunna läsa om här.

Kontakta mig

andreas.blogg@live.se


Bloggsidor