Ozzy finns inte mer

by Andreas | fredag, januari 08, 2010 in |


Bilden här ovan är den sista på Ozzy. Tre timmar senare var han död.

Och tyvärr var det jag som tog beslutet. Och just nu känns det väldigt tungt. Vem är jag att ta såna beslut? Dessutom hade han ju nyss kommit hem från en tre och en halv månads äventyr ute. Sen fick han bara vara hemma en månad innan det var dags att ta farväl för alltid.

Men han mådde inte bra och hade inte gjort det på länge. Han hade psykiska besvär sedan några år tillbaka och dessutom hade han börjat pissa inne igen. Hade en förhoppning att det skulle bli bättre nu när vi flyttade och han fick bli utekatt. Men icke.

Men nu är det som det är och han har det säkert bättre nu än på väldigt länge.

Jag får trösta mig med det.

OZZY - Född: 2005-03-31 - Död: 2010-01-07

Vi kommer sakna dig.

1 kommentarer:

  1. Henke on 8 januari 2010 kl. 12:42

    jag har inte så mycket för katter personligen, men beklagar sorgen!

    sv: tack! hehe! ja brädan är ett klockrent komplement... ska hem o köra lite sen. :)

     

Pappabloggen

Andreas heter jag och bor, tillsammans Linda och Hugo, i Järved, som ligger en bit utanför Örnsköldsvik. Lördagen den 4 april -09 föddes vår underbara och efterlängtade son Hugo. Om detta och mycket annat kommer ni att kunna läsa om här.

Kontakta mig

andreas.blogg@live.se


Bloggsidor